جنبش حماس از بيانات رهبر انقلاب درباره فلسطين تقدير و تشکر کرد

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

  متن پيام که از سوي دفتر تهران جنبش مقاومت اسلامي حماس منتشر شده، به اين شرح است:

 درست زماني که منطقه سخت‌ترين دوران خود را پشت سر مي‌گذارد و با انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها و در راس آن‌ها فتنه مذهبي روبرو است، بار ديگر رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي(حفظه الله) با بيانات وحدت آفرين و روشنگر خود در اجلاس بين المللي اساتيد جهان اسلام و بيداري اسلامي، نگاه‌ها را متوجه معضل اصلي منطقه و منبع فتنه انگيزي و شرارت يعني وجود منحوس رژيم اشغالگر قدس کردند و با قدرداني بحق از استقامت و پايداري مثال زدني گروه‌هاي مبارز فلسطيني از جمله جنبش مقاومت اسلامي "حماس" و آفرين گفتن به مبارزان فلسطيني، دشمنان را در رسيدن به اهداف شوم خود با اختلاف افکني ميان اين جنبش و جمهوري اسلامي ايران از طريق ترويج انواع شايعات، از بسته شدن دفتر آن گرفته تا اتهام زني‌هاي بي اساس به رهبر اين جنبش ناکام گذاشتند.

 در حقيقت اين بيانات مجددا بر محوريت فلسطين در سياست خارجي انقلاب اسلامي ايران تاکيد داشت و اين که اختلافات جزئي بر سر برخي مسائل نمي‌تواند ميان برادران پيرو مکتب درخشان اسلام خدشه‌اي وارد کند.

 جنبش مقاومت اسلامي حماس ضمن تقدير و تشکر فراوان از رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران که هميشه حامي و پشتيبان ملت ستمديده فلسطين و گروه‌هاي مبارز هستند، بر ضرورت تبعيت رسانه‌هاي گروهي از فرامين معظم له و دقت هر چه بيشتر در انتقال اخبار صحيح و پرهيز از شايعاتي که هر از چند گاهي ايادي صهيونيستي با هدف اختلاف افکني منتشر مي‌کنند، تاکيد مي‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,

] [ 13:2 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه